RAHMETDOSTLARİ - Ziyaretçi Defteri
   
  RAHMETDOSTLARİ
  Ziyaretçi Defteri
 


İsminiz:
Mesajın:

<-Geri

 1  2 Devam -> 
İsim:ŞEHRİ KAYA
Zaman:09.10.2016, 11:37 (UTC)
Mesaj:SELAMUN ALEYKÜM, YA ARKADAŞLAR SİTENİN İÇERİĞİNE ULAŞAMIYORUM, Bu siteye ulaşılamıyor

Bağlantı sıfırlandı.
Aşağıdakileri deneyin:
Bağlantınızı kontrol etme
Proxy'yi ve güvenlik duvarını kontrol etme
ERR_CONNECTION_RESET
BÖYLE OLUYOR, İLK AÇTIM TİMURTAŞ UÇAR HOCA EFENDİNİN BİR SOHBETİNİ SORUN OLMADAN İNDİRDİM SONRA SORUN OLUYOR SÜREKLİ, ÇÖZÜM NEDİR
Yorum:ALEYKUM SELAM İNTERNET BAĞLANTINIZI KONTROL EDİN KARDEŞ...

İsim:SERHAT ÇETİN
Zaman:29.12.2015, 17:46 (UTC)
Mesaj:KARDAŞ LAR ELINIZE CANINIZA SAĞLIK NEGUZEL BİR SİTE SADECE HIZMET ALLAH NIYETINIZI KABUL ETSINN
Yorum:Amin,Ecmain kardeş..

İsim:süleyman göçmek
Zaman:01.12.2015, 00:17 (UTC)
Mesaj:Mükemmel bir site yapılmış.Çok istifade ediyorum.Bu siteyi yapanlar vesile olanlara Allah razı olsun .2 cihanda aziz olsunlar Allahın selamı üzerinize olsun.Esselamü aleyküm.
Yorum:ve aleykum selam rabbim sizlerdende razı olsun kardeşim..

İsim:sevgi
Zaman:02.02.2015, 21:28 (UTC)
Mesaj:Allah razı olsun
Yorum:cümlemizden..

İsim:halil öztürk
Zaman:31.01.2015, 16:15 (UTC)
Mesaj:hersey için çok teşekkür ederim emeğinize sağlık. sayenizde aradığım bilgilere ulaştım ve görevim de (imam hatip ) cemaatime müthiş bilgiler verdim. bu sizin sayeizde.... allah razı olsun
Yorum:Rica ederim. bir dua herseye bedeldir kardeşim Allah sendende razıolsun.

İsim:maasmutemet
Zaman:27.11.2014, 08:35 (UTC)
Mesaj:Allah razı olsun çok guzel bı sıte olmuş
Yorum:Allah sizdende razı olsun maasmutemet kardeşim..

İsim:abdulQadir
Zaman:18.05.2014, 11:24 (UTC)
Mesaj:site çok güzel,yapanlardan ALLAH razı olsun...insanın hiç bi ilmi olmasa,sadece bu sitede olan sohbetleri dinlese abad olur vesselam..selametle
Yorum:Allah razı olsun kardeşim..

İsim:kadir doğulu
Zaman:22.03.2014, 15:44 (UTC)
Mesaj:sitenizi gayet güzel buldum.burada semerkandı gördüm ve gavs hz eklemişsiniz sofimisiniz? menzil cemaatinemi bağlısınız mahmut hocam ??? sitenize gavs hz sohbetlerini eklermisiniz?
Yorum:İnşaallah menzile layık oluruz kardeşim. teşekkur ederim.

İsim:tuncay aydın
Zaman:15.11.2012, 12:47 (UTC)
Mesaj:bu site çok güzel hazırlanmış emeği geçen herkese çok tşk ler

İsim:nurullah eren
Zaman:24.06.2012, 12:34 (UTC)
Mesaj:allah razı olsun çok guzel bı sıte ben daha 2 gun oldu sıtenıız rasgele buldum muhteşem ben ılahıyatcıyım ve çok fayadası oollacaktr bana ellerınz dert gormesın bnece bu sıtenın tv de reklamı yapmak lazım
Yorum:Allah razı olsun kardeşim dualarınızı bekleriz inşaallah

 
 
HUKUM DERGİSİ İÇİN TIKLAYINIZ